Er staat een enthousiast team van relatiebeheerders en voedingskundigen voor je klaar om al jouw vragen over PS te beantwoorden. We helpen je graag om zo efficiënt mogelijk te kunnen borgen, te delen of het ontvangen van de meeste actuele productspecificaties.
Ook voor vragen over IT, marketing, e-commerce, inhoudelijke vragen voor afnemers en e-commerce mogelijkheden voor groothandels zijn wij elke werkdag beschikbaar om jou te helpen via de telefoon, mail of chat.
PS in foodservice is dé centrale plek voor productinformatie. Vele grote én kleine fabrikanten plaatsen hun productinformatie in de database. Afnemers en groothandels gebruiken deze informatie om hun patiënten, gasten en klanten te adviseren en informeren. PS maakt het daarmee mogelijk om productinformatie te borgen, delen en vinden.
PS merkt dat er steeds meer behoefte is aan gecontroleerde productinformatie die centraal te borgen en te vinden is. En wat is dan beter dan productinformatie op één centrale plek beschikbaar te stellen en vanuit die plek iedereen van informatie te voorzien? Dat doet PS in foodservice.
PS in foodservice is in 2010 opgericht. De basis van PS in foodservice vormt een database voor de zorg die in 2010 is overgenomen. Vanuit deze basis is PS in foodservice in korte tijd snel gegroeid. Zowel het bedrijf an sich als de producten in de database.
PS in foodservice is samen met haar zusterbedrijven Foodstep , Fan Factory, Foodservice Network , Shoot my food/ communications, Food Inspiration, Skudio en Sjift gevestigd in de Frisokazerne te Ede. Hier werken we samen volgens de WAT-filosofie. WAT staat voor Working Apart Together. Iedere organisatie binnen het pand werkt vanuit haar eigen filosofie, maar door met elkaar te delen kunnen we vermenigvuldigen.
Wil je meer weten over onze mogelijkheden? Kijk dan eens bij onze diensten. Als je vragen hebt over o.a. allergenen of wetgeving, kijk dan eens in onze kennisbank . Vragen kun je ook direct aan ons stellen, neem daarvoor contact met ons op.