Om de productinformatie te kunnen tonen in het FoodBook en te delen met alle groothandels en afnemers, moet de productinformatie eerst beschikbaar worden gemaakt in de PS Database.
Er zijn diverse manieren om je productinformatie beschikbaar te maken en te onderhouden.
Bij de opstart bespreken we je situatie en bekijken welke manier van aanleveren het beste bij je past.
Beschikbaar maken productinformatie
Met je eigen inlog, krijg je toegang tot je eigen omgeving in de Data Entry. Hier voer je handmatig de productinformatie in of voer je wijzigingen door. Ook na het presenteren van je product kan je in de Data Entry gemakkelijk iets aanpassen of toevoegen.
Hulp nodig bij het invoeren of zelfs bij het opmaken van een etiket? Mogelijk kan een van onze partners je helpen. Het is ook mogelijk om via een strippenkaart productinformatie door PS in te laten voeren. Dit kan zijn omdat je bijvoorbeeld geen tijd hebt of het lastig vindt om met de Data Entry te werken.
Een andere manier van aanleveren van productinformatie, is het aanleveren via een importsjabloon. Dit is een Excel bestand waarin je alle productinformatie invult. In Mijn PS lees je dit bestand zelf in.
Daarnaast is een directe koppeling van je interne ERP of receptuur systeem met de PS Database mogelijk. Zeker bij veel producten heeft dit onze voorkeur. Werk je met een van de ERP of receptuur systemen waarmee PS al een koppeling heeft, geef het dan aan. Dan kan je snel starten, zonder handwerk. Werk je met een eigen systeem of ander ERP systeem, ook dan kijken we graag naar de mogelijkheden van een koppeling.
Zo halen we het handwerk uit de keten en zorgen we samen voor up-to-date productinformatie voor iedereen!