Customer success manager België

Help jij PS kansen te verzilveren en klanten future Proof te maken?

PS: dit doen wij

Bij PS in foodservice beheren en verspreiden we productinformatie in, onze naam zegt het al, de foodservicebranche. Dat doen we best aardig, want met ruim 300.000 producten hebben wij de grootste databank met productinformatie van Nederland en België. De informatie is afkomstig van ruim 1.000 producenten en bereikt via onze database de groothandels (food en non-food) en afnemers (horeca, catering en ziekenhuizen). Wie gerichte informatie zoekt over producten van allergenen, voedingswaarden, keurmerken en herkomst tot en met packshots, recepten en land van herkomst kan bij ons terecht.

Iedereen in de branche heeft van ons gehoord: bijna alle Nederlandse food groothandels zijn aangesloten en steeds meer groothandels in België kloppen bij ons aan. Groeimogelijkheden zien we in non-food (schoonmaakmiddelen, servies, disposables), e-commerce en drankengroothandels. Ook zijn wij altijd op zoek om nog meer waarde te creëren uit onze data, voor alle schakels in de keten. Vandaar ook onze pay-off turning product data into value. Tenslotte zien wij voor onszelf ook een rol om bij te dragen aan de verduurzaming van onze branche. Help jij mee deze mooie kansen te verzilveren?

Bij PS in foodservice hebben we per direct plek voor een:

Customer Success Manager (4d/w of 5d/w)


Wat doe je als customer succes manager?

Als contactpersoon voor groothandels en afnemers verdeel je je tijd aan het op- en uitbouwen van bestaande relaties én het brengen van een groeiversnelling in het aanwerven van nieuwe klanten. Je trekt samen op met de groothandels en afnemers voor een 100% dekking van hun productinformatie in PS in foodservice. In het geval van ontbrekende leveranciers/producenten maak je met de klant een plan hoe deze leveranciers hun productinformatie kunnen gaan aanleveren. Daarnaast help je groothandels productinformatie op te halen en optimaal te tonen op hun webshop/e-commerce platform. Tot slot ondersteun je afnemers in het gebruik van de productinformatie om aan te tonen hoe duurzaam en gezond ze inkopen.

 

Wat verwachten we van jou als persoon?

Voor ons ben je een aanwinst als je enthousiast duurzame relaties met klanten weet aan te gaan, onderhouden en versterken. Jij snapt, nee, je belichaamt de toegevoegde waarde van PS in foodservice en brengt die glashelder over. Je hebt frisse ideeën, bent zelf startend, resultaatgericht, alert en efficiënt. Er is weinig dat jou van je stuk brengt. Je collega’s en relaties gaan met plezier en vertrouwen met je aan de slag.

Jij in een notendop

  • Je bent tweetalig: Nederlands & Frans (spreken/schrijven, NL is je moedertaal).
  • Je bezit minimaal een Bachelor opleiding (commercieel, marketing of Food & business)
  • Je bent een gepassioneerde Foodie
  • Je gevoel voor commercie is groot, je talent om duurzame relaties aan te gaan nóg groter
  • Je bent alert en proactief, denkt en schakelt snel
  • Je bedenkt, initieert, pakt aan, onderbouwt en voert zelfstandig uit
  • Je kan goed luisteren en hoort ook wat er tussen de regels door wordt gezegd en gevraagd
  • Jij bent een echte groepsspeler
  • Je hebt ervaring binnen de foodservice.
  • Affiniteit met E-commerce, Excel en datasystemen is ook wenselijk
  • Je bent een social media user en fan

Waarom het tof is om voor PS te werken

Als Customer Success Manager bij PS in foodservice ben je 4/5 dagen dan wel full time in de weer met B2B-communicatie in een zelfstandige werkomgeving (thuiswerken). PS in foodservice bevoorkeurt te werken met freelancers (zelfstandigen).
Je vormt samen met de nieuwe parttime Business Development Manager “Team België” en zet met hem als duo kansrijke één-tweetjes op teneinde PS in foodservice verder te verankeren in de Belgische foodservicebranche. Daarnaast maak je natuurlijk ook deel uit van een klein, gedreven team uit Nederland (hoofdkantoor in het World Food Center te Ede).

Onze bedrijfscultuur kenmerkt zich onder de principes van SAMEN. Slim, Aandachtig, Meten, Enthousiast en Nieuwsgierig. Hard werken en gezelligheid gaan prima samen. De werktijden zijn flexibel en een marktconform salaris vinden wij vanzelfsprekende zaken. Past deze functie goed bij jou? Solliciteer dan op deze functie!

Stuur je CV en motivatiebrief, of een zelfgekozen presentatievorm, vóór 15 december 2021 naar Alain Ketelslegers, alain@psinfoodservice.com. Heb je vragen over deze vacature?  Stel ze gerust per mail of bel Alain op +32 498 58 64 71.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Interessante vacature?

Is dit een interessante vacature voor jou?
Stuur dan jouw CV + motivatiebrief (of andere vorm) naar
Alain Ketelslegers:
alain@PSinfoodservice.com.

Heb je vragen over deze functie?
Mail Alain of bel naar +32 498 58 64 71.

Bedrijfscultuur PS in foodservice

Wij zijn een informeel bedrijf dat regelmatig leuke uitjes onderneemt! Tijdens afgelopen jaar met corona bleven we actief in het vinden van leuke activiteiten. Zo hebben we vele online pubquizen gehouden en online spellen zoals codemasters gespeeld.

Naast informeel kenmerkt de bedrijfscultuur zich als open en direct. We werken verder onder de principes van SAMEN (Slim, Aandachtig, Meten, Enthousiast en Nieuwsgierig). Samen staan we sterk en bereiken we meer!