Marketing workshop met Masterclass Return On Intelligence

Voor wie?

Marketing en sales van producenten.
Neem gerust je collega mee!

Inhoud

Wist je dat je jouw productinformatie in onze database kunt inzetten als marketing- en salestool? Leer de voordelen van productinformatie borgen en delen en hoe je die voordelen optimaliseert voor jezelf en voor je relaties. Onderwerpen die aan bod komen:

  • De online klantreis; op welke wijze oriënteert de foodprofessional zich.
  • Vormen van content en de trends en het inzetten van productinformatie als content.
  • Optimaliseren van communicatie naar je klanten: groothandels en overige afnemers.
  • Inzetten van je eigen Digitale Catalogus.
  • Het verrijken van je website met productinformatie.
  • USP naar je groothandels en afnemers.

In de middag:

Masterclass Return On Intelligence

Tijdens deze masterclass gaat Ruud van Burgsteden van Mutrition op data in de keten van voedingsproducent naar foodservice naar consument.
Welke ontwikkelingen rondom (food) data zien we de afgelopen 10 jaar en verwachten we de komende 10 jaar zoals de impact van digitalisering.
Wat is data eigenlijk kijkende naar het DIKW model en hoe kun je persona’s van je klant alsook de middel-doelketen methodiek toepassen vanuit een market intelligence oogpunt.
Laat je prikkelen en pas enkele modellen toe op jouw business teneinde je ‘Return On Intelligence’ te optimaliseren!

Voor lunch wordt gezorgd.

Terug naar de agenda
11 jun

Van:

11 juni 2020 9:00 uur

Tot:

11 juni 2020 16:00 uur

Waar:

PS in foodservice, Nieuwe Kazernelaan 2-D42 te Ede. Klik hier voor een routebeschrijving.

Aanmelden:

aanmelden@PSinfoodservice.com